Cauți un produs
Toate categoriile
Bianca Grindeanu, absolventă a facultății de Medicină Veterinară, a decis să aleagă drumul antreprenoriatului după ce a lucrat opt ani în vânzări, marketing și publicitate.
A început să lucreze în zona de cadouri corporate premium iar din 2011 designul și manufacturarea bijuteriilor este zona în care activează. Decizia, deși venită întâmplător, a fost o urmare firească a ceea ce făcea deja.
Puterea de adaptare a unui antreprenor
O dată cu instaurarea stării de urgență Bianca a fost luată pe nepregătite dar, antreprenor fiind, a înțeles repede ce are de făcut și cum poate să transforme această situație neobișnuită într-un avantaj.
În ciuda dificultăților legate de importul materiei prime, limitarea capacității de producție și a mobilității, Bianca a reușit să finalizeze câteva proiecte corporate ce fuseseră deja demarate.
Munca în atelier a fost temporar întreruptă, acest lucru aducând însă mai mult timp pentru partea administrativă și pentru creionarea unor direcții noi în business.
A avut însă și unul, două proiecte la care a renunțat de bună voie întrucât nu se mai justificau în contextul respectiv.
“Relaxarea este combustibil pentru creativitate”
Pentru că orice situație nouă poate aduce cu ea părți bune sau mai puțin bune, Bianca a învățat să alerge mai puțin și să viseze mai mult, pentru că relaxarea e combustibil pentru creativitate.
A învățat să nu mai pună presiune pe ea și să lase lucrurile să curgă firesc. În plus, a primit din nou confirmarea că în orice moment se pot ivi oportunități pentru care trebuie să fii deschis și pregătit să le valorifici.
“În domeniul meu aș vrea să existe mai puțină superficialitate și mai multă asumare, designerii să creeze mai multe lucruri cu sens, să fie onești în muncă pe care o fac, în comunicare și în relație cu alți artiști.“
Dacă ar trebui să definească mesajul pe care vrea să-l transmită cumpărătorilor săi în vremea pandemiei, Bianca ar menționa faptul că “bijuteria nu este o nevoie dar poate fi o bucurie pentru tine sau cineva drag ție. Cei care aleg bijuterii de la mine sunt oameni care se simt bine în pielea lor, oameni asumați, cu spirit puternic, care știu ce vor, cei care înțeleg și apreciază munca și efortul depus, care se bucură să aibă ceva creat de mine, unic și diferit, dar totodată potrivit lor.”
“Clientul mi-ar plăcea să se îndrepte mai mult spre zona de <puțin și bun>, cu lucruri create și muncite, să fie curios și deschis la interacțiunea cu designerii/creatorii/artiștii și să nu mai încurajeze consumerismul.“
Se poate oare contura o evoluție naturală a celor care activează în industria creativă pentru următoarea perioadă?
“Vor dispărea mulți de pe piață dar vor fi aceia care nu au cultură de business, instinct de supraviețuire, onestitate și respect pentru muncă și breaslă, iar cei care sunt deschiși, flexibili și onești, creativi și muncitori, care se bazează foarte mult pe ceea ce știu și pot face cu mâna lor, cei dornici să învețe, aceia nu doar vor răzbate dar sunt convinsă că vor evolua frumos și vor ajunge departe.”
Piața este de multă vreme într-un proces constant de înțelegere, de așezare, proces care va mai dura ani și ani.
https://www.dichisar.ro/biancagrin
Pe scurt, răspunsul este nu. Produsele sunt vândute direct de către creatori. Tranzacțiile sunt între tine și magazinul de unde cumperi.
Asta înseamnă că vei face plata direct către magazinul de la care cumperi. La fel și pentru partea de livrare: produsele sunt livrate direct de către creatori.