Retur și schimb

Motifs

Informații despre retur / schimburi

Produsele cumpărate din magazinul Motifs pot fi returnate sau schimbate în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii.

Pentru a face retur la produse, tot ce trebuie să faci este să intrii pe pagina comenzii și să inițiezi o cerere de retur folosind opțiunea "Returnează produse". Opțiunea poate fi găsită în secțiunea "Produsele mele".

Produsele de frumusețe și igienă personală, lenjeria intimă, produsele gastronomice nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății.

Costul returului este suportat de către cumpărător.

Cum pregătești produsele pentru retur

1. Te rugăm sa ambalezi produsul în ceva rezistent la transport (pungă, cutie, etc).

2. Produsele trebuie trimise impreună cu toate accesoriile aferente intacte, așa cum au fost expediate de către Motifs. Etichetele să nu fie rupte sau tăiate, produsul sa nu fie folosit, purtat, spălat, murdar, etc. În caz contrar, Motifs are dreptul sa refuze returul.

Alte mențiuni
Mulțumim că alegi să susții un brand mic și local! 🙏

Suntem un business mic, construit cu pasiune și dedicare, și fiecare comandă plasată înseamnă enorm pentru noi. Ne dorim să oferim produse de calitate și să facem fiecare experiență de cumpărare cât mai plăcută.

Deși știm că ai dreptul legal de a returna produsele, te rugăm să fii ai in vedere inca din momentul achiziției, dar si dupa, faptul ca  pentru noi, un retur contează mult mai mult decât pentru un business mare, iar faptul ca produsele sunt confectionate to order se traduce in faptul ca orice retur are un impact semnificativ asupra activității noastre.

Dacă nu ești complet mulțumit(ă) de produsele alese, îți suntem alături să găsim o soluție. Putem discuta despre modificări, schimburi sau alte variante care să fie pe placul tău. Suntem aici să te ajutăm cu orice ai nevoie!

Îți mulțumim din suflet pentru sprijinul acordat și pentru că ai ales să faci parte din povestea noastră!


Dacă aţi primit un produs de care nu sunteți mulțumit, aveti dreptul sa il returnati in termen de maxim 14 zile de la data achizitiei. Vă rugăm in acest sens să accesati functia retur, sa introduceti toate detaliile despre motivul real al solicitarii plus datele de contact si rambursare. In functie de situatie si de motivele returului, va vom comunica in ce mod se poate procesa solicitarea dvs de retur.

Produsul poate fi:
  1. adus la conformitate ( ajustare masura, lungime, defecte daca este cazul )
  2. inlocuit cu un alt produs in cazul diferentelor de masuri
  3. inlocuit cu un produs diferit in cazul in care nu se pot realiza niciuna din variantele mai sus mentionate
  4. returnat, cu restituirea totala a sumei corespunzatoare produsului, exlusiv taxele de livrare si retur, in cazul in care niciuna din variantele de mai sus nu este posibila


Produsele returnate trebuie să nu prezinte urme de uzură fizică, purtare sau deteriorare. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. 
Intreaga responsabilitate pentru respectarea conditiilor de ambalare revin in raspunderea cumparatorului. 
Asadar, in cazul in care produsele ajung la noi deteriorate din orice motiv, returul va fi refuzat. Acceptam pentru retur numai produse intacte, fara urme de deteriorare sau purtare.
 În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de dumneavoastră în formularul de retur, în cel mult 30 de zile de la retur. 
Altfel, în cazul în care se optează pentru un alt produs, se urmează termenii de livrare standard, adică maxim 15 zile lucrătoare + 3-4 zile lucrătoare pentru manipulare și livrare, dacă produsul dorit la schimb nu este pe stoc. 
Taxele de retur/inlocuire sunt suportate de către client.

Produse care nu pot fi returnate:

produsele personalizate/custom. Prin produs personalizat se intelege orice produs care are modificari fata de dimensiunile si caracteristicile standard ( produse facute dupa dimensiuni, modificari ale dimensiunilor standard, inclusiv lungime, broderii,  produse confectionate din material diferit fata de produsul prezentat, nuante custom, orice modificare adusa configuratiei produsului standard ). Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate / returnate.

Produsele purtate, ce prezinta urme de spalare/purtare/pete/parfum etc, NU SUNT ACCEPTATE PENTRU RETURNARE si vor fi retrimise clientului, achitand din nou taxele de transport.

IMPORTANT:
Controlați integritatea coletului în prezența curierului. În cazul în care coletul are semne clare de deteriorare, solicitați curierului întocmirea unui raport de deteriorare. Acest raport trebuie să aibă atât semnătura dvs., cât și pe cea a curierului. Nu vom procesa cereri de inlocuire/retur pe motiv de transport/manipulare care nu contin raportul semnat impreuna cu agentul firmei de curierat.