Cauți un produs
Toate categoriile
Te invităm să citești acest articol.
După ce ai plasat comanda, ți-am trimis un email de confirmare a plasării comenzii cu un număr unic pentru comanda ta.
Dacă nu ai văzut emailul, te rugăm să verifici și în Spam sau Promoții
Atunci când comanda ta va fi expediată, vei primi un email în care vom confirma acest lucru.
Dacă ar fi trebuit să fi primit comanda până acum, te rugăm să iei legătura cu ArtMyWay, fie printr-un reply la emailul de confirmare a comenzii, fie prin formularul de contact.
Pentru a anula comanda, trebuie să iei legătura cu ArtMyWay, fie printr-un reply la emailul de confirmare a comenzii, fie prin formularul de contact și să specifici că doreșți să anulezi comanda.
Descriem în detaliu procesul de retur sau schimb aici.
Produsele ArtMyWay au stocurile actualizate în timp real. Dacă produsul nu mai este disponibil, din păcate, acesta nu mai poate fi comandat.
Chiar și așa, te încurajăm să iei legătura cu ArtMyWay folosind formularul de contact.
În acest caz, cea mai bună soluție este să iei legătura cu ArtMyWay folosind formularul de contact.
Pe scurt, răspunsul este nu. Produsele sunt vândute direct de către creatori. Tranzacțiile sunt între tine și magazinul de unde cumperi.
Asta înseamnă că vei face plata direct către magazinul de la care cumperi. La fel și pentru partea de livrare: produsele sunt livrate direct de către creatori.